Doarpswurk webinar: Financieel inzicht voor besturen dorpshuizen & dorpsbelangen

Doarpswurk webinar: Financieel inzicht voor besturen dorpshuizen & dorpsbelangen

26 oktober 2020


  • 3 november 2020
    19:30 - 20:30

Heeft u als bestuur voldoende inzicht in de financiële stand van zaken? Hoe ziet uw “huishoudboekje” eruit. Heeft u voldoende financiële informatie om tijdig genoeg bij te sturen? Heeft u zicht op de ontwikkeling van uw liquide middelen in het komend jaar? Moet u aankloppen bij de gemeente voor financiële hulp?

Tijdens de webinar Financieel inzicht voor besturen Dorpshuizen en Dorpsbelangen gaan we op praktische wijze in op deze onderwerpen.

Niet alleen de penningmeester, maar ook als bestuur wilt u graag inzicht hebben in de financiële stand van zaken! Zeker ook in deze tijd van Corona. Vaste lasten gaan door, inkomsten vallen weg of komen mondjesmaat binnen. Welke informatie heeft u nodig om tijdig hierop in te spelen en eventuele maatregelen te nemen?

Programma:
*Tijdens de webinar Financieel inzicht voor Dorpshuis- en Dorpsbelang besturen gaan we op praktische wijze in op de hierboven genoemde onderwerpen.
*We gaan gebruik maken van een Rekenhulp die inzicht verschaft in alle kosten waar u mee te maken kunt krijgen.
*Daarnaast zal de regeling “Financiële regeling maatschappelijke instellingen a.g.v. corona uitbraak” van de gemeente Súdwest-Fryslân worden toegelicht.

Wanneer: dinsdag 3 november 2020
Tijd: 19.30-20.30 uur
Voor wie: bestuursleden van dorpshuizen & dorpsbelangen
Locatie: online
Gespreksleider: Eddy Lania, adviseur regio Zuidwest
Inhoudelijke bijdrage: Theo Andreae, directeur
Aantal deelnemers: maximaal 40

Meld u aan via onderstaand formulier 👇

Aanmelden voor Doarpswurk Webinar 'Financieel inzicht voor dorpshuizen & dorpsbelangen'

Graag aanmelden per persoon:

* Ja, Ik geef toestemming om mijn gegevens te verwerken en heb in de privacyverklaring gelezen wat Doarpswurk wel en niet met mijn gegevens doet.

Deel dit bericht: